Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~RufusShinRa | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany10.06.2011 @20:56:50 ostatnio na stronie01.08.2014 @20:54:51



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty14 komentarze205 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~annakrol    31.05.2013 @09:29:11
Dziękuję, obecnie ta Pani przeszła jednak dość dużą metamorfozę
~boromir8    08.05.2013 @20:56:43
Dzięki
~martatekla    23.10.2012 @17:27:29
dziękuję
_______

~ponocach    08.09.2012 @15:38:58
Dziękuję ślicznie
~wisior    20.06.2012 @13:58:24
danke
~kajart    24.04.2012 @21:53:39
Dziękuję i pozdrawiam
~Werna    18.04.2012 @22:13:03
tak, twarz zdecydowanie wydaje się grubsza. mam nadzieje, że modelka tego nie zobaczy ; D. i oczy troche za nisko, następnym razem postaram się większą uwagę zwrócić na rozmieszczenie poszczególnych części ciała ; p. dziękuje bardzo : ).
~mindopen20    22.02.2012 @22:08:14
wielkie dzieki
~HeartlessAnn    18.02.2012 @16:30:06
Tablet + Paint Tool Sai(program) + tekstura dodana w Photoshop'ie.
Mam nadzieję że o to Ci chodziło. I dziękuję bardzo za komentarz!
~cantstop333    15.02.2012 @22:24:54
też jeszcze się uczę, więc rozumiem ale dobrze ci idzie
~ApocalyptoPlease    15.02.2012 @20:43:13
nie ma za co! pozdrawiam!
_______
We live in the era of the smart phones and stupid people.
~gregor00    15.02.2012 @18:35:58
Również dziękuję
~BvoT    17.01.2012 @19:17:29
otóż toż to zwykłe mondeluzy :P
~aniasmn    17.01.2012 @18:10:28
faktycznie smutne
dziękuję
~Shanciak    17.01.2012 @18:03:23
Hm, rozpłaszczenie głowy w jakim sensie? ^^" na boki? I dziękuję
~GrzeCh92    22.12.2011 @21:31:43
Dzięki za koment.
~Machonis    23.11.2011 @18:51:49
Dziękuję...!
Pozdrawiam...!
_______
''Your mind is the tool, Photoshop is just the canvas...''
http://www.artbymachonis.cba.pl
~Evels    13.08.2011 @22:11:43
Dzięki używam kredek akwarelowych i zwykłych, mam ich bardzo duzo, czasem z jednego zestawu podejdzie mi tylko kilka. Wciaz jeszce kombinuję i uczę sie ich uzywać pozdrawiam
~Szoking    12.08.2011 @15:36:37
dziękuje )
~Animiec    02.08.2011 @16:15:01
Większość, ale nie wszystkie. Nie chce się kłócić bo to strata czasu. Wyraziłam tylko własne zdanie na temat oceny. Zresztą. Chce zobaczyć twoje kolejne prace. Pracujesz już nad czymś ?
~Animiec    01.08.2011 @22:03:53
Szkoda, że bez oceny ? ...zależy ci na poprawieniu umiejętności, poznaniu błędów, podzieleniu się swoją twórczynią i pomocy czy na satysfakcji ?-_-' Dla mnie liczy się KOMENTARZ, nie ocena. No każdy zakłada tu konto z innego powodu. życzę powodzenia...w zdobywaniu satysfakcji na digarcie.
~Emu02    01.08.2011 @15:43:12
Dzięki za komentarz i sorki
~dux21    30.07.2011 @19:50:31
a w rzeczywistości nie ma tu z photoshopa nic pozdr. i dzięki za wizytę.
_______
dux21...
http://dux21.digart.pl/
"Konwencja to zniewolenie umysłu"
Zapraszam do nowej grupy "Digartowe znajomości"http://www.digart.pl/grupy/14120/Digartowe_znajomosci/
~BUBAart    29.07.2011 @09:46:37
Dziękuję i pozdrawiam
~KlikKlikKotku    28.07.2011 @10:35:40
pewnie tak świetnie rysujesz
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt